Åhfan

Ohyes, snart torsdag... ;)

Halvdag på torsdag, ledig på fredag, ledig i helgen, skivan på måndag, ledig på tisdag, halvdag på onsdag, ledig torsdag-söndag! Kan det bli bättre? :D Tror inte det, iiiiih!

Kommande händelser den närmsta tiden:
  • 24/4 - Kryssning med tjejerna! Ev. utgång efteråt ;p
  • 28/4 - Studentskiva! Yeaaah ;)
  • 30/4 - Mösspåtagning & valborgsmässoafton
  • 10/5 - Katti fyller 19!
  • 13/5 - Kattis studentskiva :D
  • 29/5 - STUDENTEN FFS!
  • 30/5 - Katti tar studenten ;)
Fyfan, kan man längta mer än vad jag gör? Har väldigt svårt att tro det :D hihi!

FULLT ÖS MEDVETSLÖS! (Ser iaf ut så på denna bild, bjuder på den...)
image102
Jag kör en Sanera; Ems signar ut, slut! ;)
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahahahahahaha och nu vet du hur ju jag lyckades med det (a) *nu vet jag hur man gör snabel a:n )

2008-04-21 @ 21:25:54
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: bini

glöm bini.blogg.se......
killmesexy.blogg.se is the NEW BLACK! ;)

2008-04-22 @ 18:39:41
Jag har bajsat: dregenlover

hihihi yeah!!!

2008-04-22 @ 19:59:22
Come and get me: http://killmesexy.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0