Äntligen

Äntligen fungerar bloggen igen!
Nu ska jag berätta lite om Saneras 18-årsfest..
Som vanligt var kärringen inte i tid (inte ens till sin egen fest)! Gästerna kom före värdinnan liksom, inte varje dag man ser det... I alla fall, jag var som sagt utklädd till Kat Von D, Sanera var Britney Spears och Katti var Paris Hilton (slänger upp lite bilder sen så ni får se ;p). Party-Pilla & Viper-Majsan var också utklädda, och jag var sååå nyfiken för de ville inte tala om för mig vilka de var förrän de var på festen! Haha, när de kom höll jag på att garva ihjäl mig - Magnus & Andreas från Alcazar, ni vet!!


My & Pilla.          San, Ems & Katti      Sanera & Ems.

Festen var lyckad iaf, eller hur Sanera? ;)
Det märktes på söndagen kan jag säga...

Nu ska jag nog snart åka och gymma med Sanera & Katti.
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Miloooooo

Sluta klaga jag tar hand om det imorrn:):)

2008-04-01 @ 23:02:15
Come and get me: http://milorad.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0