Bakis

Hallå där.. Öh, bakis.. (fortfarande...)!
Askul igår iaf, med alla brudarna ;) De försvann en efter en, tillslut var det bara Sanera, jag & Elin kvar! Men inte blev det sämre för det ;) Och min klänning... ALDRIG MER! Fan gick ju runt och visade arslet halva kvällen ^^ Ett jävla ös och en jävla tät dimma var det iaf, helt slut var jag på hemvägen... Blev hemgång ca 02.30 men inte sängdags förrän vid 6 (skulle jag gissa, inget bra tidsbegrepp på fyllan serru).

Nej usch, jag är för trött för att skriva mer... (a)
Godnatt!
/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahahahahh jasså :;D

2008-04-06 @ 20:43:05
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: sanera

faaaaaaaan alltså, hur ska jag kunna sova emmi?! u knooooooooow ehat i'm tjating abouuut! FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

2008-04-06 @ 23:14:26
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: bini

haha.
jag var ego igår. men det var en chans på miljonen så jag var tvungen att ta den!
Hoppas vi kan gå ut fler ggr.. party girl!!!!
hihihi :D

2008-04-08 @ 03:40:42
Jag har bajsat: bini

igår? HAHAHAHA.. nej nu jag är lite seg va.
Jag mena självklart i Lördags natt!

2008-04-08 @ 04:08:35
Jag har bajsat: Hanhoe!

Alkohol är inte bra för din korta kropp! :D Hhähähä

2008-04-10 @ 09:20:29
Come and get me: http://palonen.blogspot.com/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0