Duktig

Idag har jag varit duktig och gjort läxor (för typ första gången i mitt liv) och ändå har jag så bra betyg - naturbegåvning? Japp, det tror jag nog ;) *måste ju få berömma mig själv lite grann*...

Imorgon är det praktik på Wedins skor i Farsta som gäller. Egentligen har jag ingen lust, iaf inte som det känns nu, får väl hoppas att jag är pigg imorgon när jag vaknar (stor risk...).

Var uppe hos Danbanan nyss och kollade den nya serien Dirty, sexy, money. Skitbra ju!
Denna serie måste man ju följa ;) (ännu en serie att planera mitt liv efter)...

image98

Nej usch, nu måste jag nog sova om jag ska komma upp imorgon!
Tveksamt om jag kommer kunna somna, blir alltid pigg när jag ska gå och lägga mig, så typiskt!
Men, men...

Godnatt! Sov sött.
/ Ems.



Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0