Fredag

Äntligen fredag kan man ju tycka. Men fyfan, känner mig helt slut :/
Fick stressa hem till kalaset, trodde inte gästerna skulle komma förrän sju så jag hade planerat att duscha och sminka om mig, men när jag kommer hem - helt svettig av all stress - så är alla gäster redan här. Suck!

Aja, det blev lyckat iaf, mamma blev glad för alla presenter. Grattis i förskott mamma! (som egentligen fyller år imorgon!)

Imorgon blir det krogen med Sanera, Sabina, Matilda och Elin! Woho ;)
Vi kommer äga asset av alla ;D hihi!



Nej nu är jag så jävla trött (a) Kanske orkar trycka i mig lite morötter med dip, men vi får se - är helt proppmätt efter middagen och fikat!

Godnatt!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0