Hey sexy!

Åh fyfan... VAD ROLIGT VI HADE!
Orden räcker fan inte till, hahaha! Jag säger bara det - TÄT DIMMA! Som satan.
No kidding. Nae, fyfan vad kul det var!

Började torsdagen med att jag och Sanera stressade som faaan! Stod i vändplanen 16.10 då Bini hade beställt skjuts till oss av Patric som är så snäll. När klockan var halv fem kom de, äntligen :D Nu bar det av mot båten! Patric: Ska vi ta fram gps:en eller hittar du Bini? Bini: Ja, jag hittar!

Lättare sagt än gjort tror jag, eller hur Bini ;) Hur är det med höger och vänster egentligen? xD Patric (efter att vi kört lite fel): Nej nu tar jag fram gps:en... Bini: Nej men jag hittar ju nu! Ta höger här *pekar åt vänster* Hahaha!

Skönaste på hela kvällen var nog när Party-Pilla och Viper-Majsan skulle beställa en drink i baren. Det hängde en skylt brevid baren med bild på tre drinkar och under varje drink stod dess ingredienser. De står länge och läser på skylten och sedan säger de: Ja, men den här Ice cubes, den låter ju cool! Och så säger de till bartendern: Två ice cubes! Hon ba: Va? Så håller hon fram två isbitar. Majsan och Pilla tror självklart att hon skojar och säger: Haha, men drickan då? Bartendern: Alltså vad beställde ni egentligen? De går utanför baren och pekar på skylten, och bartendern säger: Jahaaa, men det där är ju drinkens ingredienser...

När klockan var 5 på morgonen tröttnade jag, jag var trött i kroppen efter allt dansande på scen med Bini och efter att ha haft rökmaskinen i ansiktet halva kvällen, så jag drog mig tillbaka till hytten, som var full av chips tack vare smidiga Sanera... Lägger mig i sängen och precis när jag somnat bankar det på dörren. Tänkte att de lär väl gå när ingen öppnar, men så börjar de ropa: Alexandra! (Vilket är mitt andranamn). Trodde då att det kanske var My eller Pilla som skulle vara lite lustiga, så jag kliver upp i min snygga pyjamas och öppnar, där står då två råpackade tjejer som precis insett att de stått och bankat som idioter på fel hytt... Lagom trött klättrar jag upp igen men kan inte sova eftersom de andra tjejerna fortfarande är på vift. Efter en timme hör jag hur dörren öppnas och fyra fötter tassar in. Bini: Sanera, klarar du dig nu? Sanera: Jag tror jag måste spy (med halvhes, lidande röst)... Hahaha, jag ville börja asgarva, men beslöt mig för att låtsas sova för att slippa kliva upp ur sängen (a)

Morgonen efter vaknar vi pigga och glada (inte), redan klockan 10 var vi uppe, ett mirakel! Sanera, Matila och Bini började dricka direkt. Viper-Majsan och Party-Pilla hade ju hållit igång hela natten så de var fortfarande lagom fulla, haha! Förutom Pilla, som var allt annat än lagom full ;) Jag var tröttare än någonsin, men efter någon timme efter att ha lyssnat på Saneras: TAGGA TILL! TAGGA TILL! Så var jag ju nästan tvungen att tagga till, hahaha ;) Det var full rulle igen, hela båtresan, hela kvällen igår och nu ikväll igen, hur ska jag orka...?

Men jag säger som Sanera: Äsch det löser sig ;)
See you later, alligator! Kanske slänger upp lite bilder senare ;)
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

FYFAN VAD KUL VI HADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TAGGA TIILLLL! glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya! (det lär vio få många av ) ^^

2008-04-26 @ 21:29:54
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: bini

patric: BÖNAN!!!

eeehhhh.. HALLÅÅÅÅ ärtan!! daaaaH!

2008-04-30 @ 03:03:29
Come and get me: http://killmesexy.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0