Krogen igår

Ja, igår var jag på krogen med Sanera & Bini! Wiho vad kul vi hade, som alltid ;) hihi
Fick sms av Sanera, precis när jag kommit ut ur duschen, vid 20-tiden: "Vi drar in vid 22". Okej, då hade jag två timmar kvar på mig att klä på mig, sminka mig och fixa håret. Great!

Loggar in på msn för att fråga Sanera och Bini om deras klädval inför kvällen. Fastnar framför datorn och tvn samtidigt - inge bra när man har lite bråttom! (a) Men tillslut kunde vi enas om våra klädval och Sanera fick slita sig från datorn för att möta upp Sabina och sedan komma hem till mig för lite förkrök.

Det resulterade i att vi var inne i stan vid 01.00. Hahaha! Världens snabbaste människor (a)
Och när vi är på centralen blir Bini och Sanera askissnödiga.. Och nöden har ju ingen lag...
Så de satte sig på t-cen, mitt bland alla övervakningskameror, och precis när de utfört sitt lilla behov så kommer en utlänningsstädare och skriker på oss bakom ett galler: "Jewla idijuter! Stana!" (Översättning: Jävla idioter, stanna). Haha, det var bara att springa om vi ville undvika böter (a)

Det var en skojig kväll måste jag säga, hann ju dock inte stanna alltför länge på krogen, men vad gör det när man har ett sådant roligt sällskap? ;D

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

yeeaaah, visst hade vi, som vanligt.
ännu roligare blir det på torsdag, captain! ;) hihi

2008-04-21 @ 12:16:51
Come and get me: http://bini.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0