Krogen

Idag blir det krogen med Sanera, Sabina, Matilda och Elin! Wiho!
Men stressigt är det, vi planerade att hinna med 20.18 tåget, men här sitter jag med handduk i håret, osminkad, halvt påklädd... Och Sanera hoppade precis in i duschen. Hon är så jävla snabb den där människan...

Var i Farsta C för någon timme sedan och köpte en väska tills ikväll (bra att ha you know ^^), Sanera köpte skitsöta skor ;) Vi kommer vara så snygga ikväll ;) (Som alltid då förstås!).

Nej, nu har jag faktiskt inte tid att skriva mer. Tänkte börja med maten, men den lär väl till och med hinna mögla innan Sanera är här... (Det där var dock en gnutta ironi, ville bara poängtera att Sanera är SKITSEG!)

Ha en trevlig kväll, det ska iaf vi ha! IN I DIMMAN!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Haha, kan bli så ibland!
FAN VAD KUL VI SKA HA IKVÄLL YOU SEXY EMMY! hahaha

2008-04-05 @ 20:01:32
Jag har bajsat: sanera

hahahahahahahaha känns som att du tycker jag är seg? FÖR DET ÄR FAN INTE JAG SOM ÄR I ÖSTÅKER OCH HAR EN KOMPIS SOM SITTER & VÄNTAR PÅ BAKIS MAT NU! :@

2008-04-06 @ 13:09:27
Come and get me: http://swandras.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0