Lillmamma

Alltid ska man få vara lillmamma... Nu har jag städat undan lite saker, plockat ur disken ur diskmaskin och ställt in den smutsiga disken, jag har lagat pannkaka åt min kära familj och nu sitter jag här och pustar ut.

Och det är klart att de som är ute på finskt vatten också får se upp nästa torsdag, Bini! ;)
Det har du helt rätt i :D

Sanera vill att jag ska följa med ut på krogen i helgen, men vi får se hur det blir med det. Är ju ffs pank! Nästan iaf, försöker ju ha lite pengar kvar till studentskivan som äger rum den 28 april!!! Fyfan vad kul det kommer bli ;) Och så är det studenten den 29 maj, och gissa vilka som kommer att springa ut först? Viiiiiiiii :D

Nej, usch vad trist det är att sitta vid datorn, speciellt när vi har så fin vårsol ute!
Vi kanske hörs lite senare om ni har tur ;)
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Miss Gallacio är det försent att köpa biljett till din skiva? :(

2008-04-17 @ 17:58:25
Jag har bajsat: Milo

Sakta i backarna :):)

2008-04-17 @ 17:58:47
Come and get me: http://milorad.blogg.se
Jag har bajsat: t3

de kallas egetansvar, ngt som jag aldrig kommer börja med =)

2008-04-18 @ 07:54:53
Jag har bajsat: Gallanbrallan

haha låter bra det, t3 ;)

2008-04-18 @ 17:29:03
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0