Måndag

Idag var jag ledig, vi hade studiedag. Så himla skönt! Och solen sken, underbart :)
Men känns som om jag inte hunnit med någonting alls...
Och i veckan har vi två prov som jag inte ens pluggat till, ett imorgon och ett på onsdag, hur ska detta sluta? Åh... Vill ta studenten nu på en gång!

Men det är inte långt kvar, den 29e maj slutar helvetet! Fast då börjar ett annat, jobbet....
Är det inte det ena så är det det andra, så är det alltid. Aldrig får man slappna av och ta det lugnt.

Sitter och klickar runt lite på datorn (har så jävla tråkigt..) så hittade jag den här klänningen:
image99
Bild: www.attraktivt.se

Så himla söt och somrig! Längtar verkligen efter sommaren nu!
Ikväll är det Prisonbreak, det gör iaf mina måndagar MYCKET bättre ;)


Så jävla snygg...

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0