Skandal

Åh, nytt schema idag! Vet inte om det blev bättre eller sämre..
Förut hade jag sovmorgon varannan torsdag till 12.05, istället så slutar jag nu 11.40 varannan måndag - bättre eller sämre?

Men men.. Sanera skyller ifrån sig på mig så jag blir galen ;p Den lilla kärringen..
Det är INTE mitt fel, sluta tänk ditt lilla fanskap, gör som jag - det är bara att ta det du vill ha!
Wiho, allt blir bra och du mår bättre I promise you! Eller jag mår iaf bättre när jag slipper allt jävla tjat ;) Sanera kom igen, du måste agera ;D haha!

Jag är sugen på något, men jag vet inte vad.. Har nyligen ätit nudlar så jag är rätt mätt ändå. Men så försökte jag trycka i mig kakor - mådde illa (a) Så jag tänkte äta chips istället! Hann ta ett, sen ville jag kräkas... Nej, nu måste jag gå och söka igenom hemmet efter något annat ätbart, hihi.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

haha allt är ju ditt fel!! ja jag vet.. jag ska .....................

2008-04-08 @ 16:28:37
Come and get me: http://swandras.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0