Touch my body, put me on the floor

Åh vad härligt med vårväder! Riktigt skönt :)

Imorgon ska vi ut på sjön, wiho! Och nej Beijer, jag kommer inte hamna i fyllecell (a)
Har skrivit checklista nu på det jag ska ha med mig, så jag inte glömmer något (ska vara borta över en natt, men packar för ett helt år, som vanligt...) Mihi!


Onyktert. Precis som imorgon.

Lyssnar på Mariah Carey - Touch my body! För jävla bra låt alltså! Hahaha, videon ska vi inte ens snacka om, fyfan vad rolig början är när nörden ska härma Mariah Carey!!!
Jag dör av skratt :D
Och gullet, han är visst lik Kalle! Lite iaf (a)

Kanske blir en tripp till stan med Sanera, måste shoppa något att ha på mig imorgon ju (a)
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Dan

Haha Du är bra dålig på att känna igen personer ;)
Han är inte ett dug lik kalle..:)

2008-04-24 @ 16:15:24

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0