Tröttis

Jag är så trött så det är fan inte sant... Imorse ringde klockan 6.00. INTE KUL!
Trött som jag är går jag inte upp förrän 6.50, det är då 20 min kvar tills busshelvetet går, hinner inte tvätta håret som jag hade planerat (och som hade behövts...). Detta gör att jag inte blir på nå vidare humör, trött och smutsigt hår = farlig kombination!

Jag var påväg att stanna hemma idag, men min "väckare" (Mary) sa till mig på skarpen (som alltid) att jag måste gå till skolan och inte missa något, för nu har vi missat så mycket redan. Och vet ni vad? Jag var i skolan heeela dagen!

Jag är grymt sugen på att köpa dessa röda pumps:
image101
Röda pumps från Donna Girl.

Har ett par likadana fast i svart lack, men vill ha röda för det är så himla snyggt!
Nej, nu är jag faktiskt lite hungrig, ska nog ta och göra mig en liten knäckemacka tror jag ;)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Gallanbrallan

svar:Menar du det med Elina?? Nää ngt roligt som att städa:P

2008-04-15 @ 19:42:27
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se
Jag har bajsat: bellsaan

oj då haha

2008-04-15 @ 20:58:08
Come and get me: http://bellsaan.blogg.se
Jag har bajsat: bini

Ja fyfan vad röj!!!!!!!!
:D:D hahaha.. när är det? nästa torsdag va?:D hihihihiihihi åh jag blir helt glad i kroppen :D:D:D
åhhhhhhhhhh

2008-04-16 @ 10:23:26

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0