Vart tog pengarna vägen?

Alltså herregud, jag vet inte riktigt hur det här gick till...
Men jag har 300 kr kvar att leva på den här månaden, och det här ska jag ha råd med:
Utgång på lördag
Kryssning den 24 april
Studentskiva på Viper room 28 april
Valborgsmässoafton/mösspåtagning 30 april
Öööh, malmskillnadsgatan here I come...

Vi får hoppas att det löser sig, annars lär jag inte ha råd med annat än att stanna hemma, och det går ju bara inte! Totally omöjligt ;)

Förresten, skulle ju tränat igår med Sanera & Katti, slutade med att jag och Sanera åkte till Farsta, hade packat väskorna och allting. Men båda var så jäääkla trötta, så vi gick in och ut i typ fyra affärer, sedan gick vi till kiosken och köpte varsin kexchoklad och powerking, sedan blev det hemgång - alltså ingen träning (a)

Men men, det tar vi igen en annan gång, eller hur Sanera? ;)
Nej, nu måste jag fan sova. Förresten, såg Sverige pussas & kramas nyss på 5an, haha så jävla roligt!
Missa inte det nästa vecka 21.55 ;)
Godnatt ffs.
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

jaja förfan! tycker dock det var en träning att föra BÅDE burk och kexchoklad till munnen, visst? ;D
BJÖRN :D

2008-04-03 @ 21:31:46
Come and get me: http://swandras.blogg.se
Jag har bajsat: bini

hahahah. jag har också tänkt det där med malmskillnadsgatan. kanske man ska dit och tjäna en liten slant så man har råd att festa skallen av sig?

2008-04-08 @ 06:43:37

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0