Bruds på äventyr - igen

Slemmi & Slutnera var på äventyr i lördags. Förvånade? Nej, tänkte väl det.
Vi styrde båten mot rondo. Förvånade? Nej, vi brukar ju göra Skogås farligt på helgerna ;)
Det blev ju ett jävla drag när Ems och Sanera stegade in. Ingen fest utan oss ju!
Nae, men det är bra att Sanera råkar säga att hennes kusin är den snyggaste i världen, eller börja bråka med sin bästa vän på fyllan ;p

Ems: Alltså Sanera, det har hänt en grej...
Sanera: Ge mig läppglanset.
Ems: Men kan du bara lyssna först, jag pratade med...
Sanera: Kan du ge mig läppglanset?!
Ems: Men hallå? Kan jag få säga en viktig grej lite snabbt först, du kan väl lyssna?
Sanera (heeeelt galen): MEN FÖR FAN GE MIG DET JÄVLA LÄPPGLANSET SÄGER JAG! SKITER VÄL I DIG! GE MIG DET NU DÅ FÖR I HELVETE!
Ems (lugnt och sansat): Okej, ta det då. Men lägg tillbaks det i väskan. *går ut och smäller igen dörren*

Haha, ja det är bra att ens bästa vän är så himla bra på att lyssna ;)
Men hon kom faktiskt ut sen och bad om ursäkt, hon fällde till och med några krokodiltårar! Mihihi.

Nae, dags att göra sig iordning tror jag.
Hoppas på en bra dag :)
/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahahaha. jag sa faktiskt fiiilååååt!. hahahaha. fan vad lack jag var :D du glömde en detalj ; du KASTADE det på mig, sen låste jag dörren (a)

2008-08-04 @ 17:12:09
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

hahahaha. jag sa faktiskt fiiilååååt!. hahahaha. fan vad lack jag var :D du glömde en detalj ; du KASTADE det på mig, sen låste jag dörren (a)

2008-08-04 @ 17:12:20
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0