Det är tur...

...att jag och Sanera inte planerar att vara arbetslösa/skolka bara för att förlänga "sommarlovet"

...att jag inte förstör mitt nagellack innan det ens har torkat

...att vi har hunnit med den där kryssningen vi skulle ta

...att vi jämt är så jävla diskreta

...att vi inte just stod i min hall, kom på att det är torsdag imorgon (alltså bara en dag kvar till fredag) och båda ger ifrån sig ett glatt (och högt) tjut och gör high five ^^

...tur att jag inte har ca 30 kr kvar på mitt konto

...tur att Sanera inte behöver jaga enkronor hemma hos sig

...tur att vi inte har så många planer inför helgen att vi måste välja ut vilka vi vill genomföra (alltså vilken fest vi ska gå på)

...tur att jag inte är så ironisk hela tiden

...tur att vi alltid har sådan tur

...tur att det inte började regna idag (som alla andra dagar vi bestämmer oss för att ta en prommis)

...tur att det alltid blir som man har tänkt sig

...tur att vi inte är de knäppaste personerna ni någonsin har hört talas om



/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

det sista är jävligt tur! :D

2008-08-13 @ 18:25:04
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Nu har jag uppdaterat snygging och fan du måste med ikväll :D GRYMMA priser, GRYMT ställe, GRYMT FOLK! ( Vi såklart ;) ) PUSS<3

2008-08-13 @ 19:48:59
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Shuusan :D

2008-08-13 @ 23:29:57
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0