Det ni har väntat på...

Gårdagens händelser, inklusive detaljer. Okej, inte alla detaljer, men många...
Så bered er på ett jude-långt inlägg!

Lördagen började med ett uppvaknade i min säng. Bakis. Rackarns vad det där vinet måste slagit till på slutet! För jag minns liksom inte riktigt att jag var full.. Aja, längtade efter att få börja om så att det skulle försvinna. Cirkus kl 21.00 kom Sanera hem till mig, och så pimplade vi vin (som ni kanske redan har räknat ut). Vid 22-23 (tror jag) kom Binikanini! Och vi partade vidare. Dock kom sprit med i bilden där någonstans, och det fick jag sota för senare...

Lite dålig mottagning hemma hos mig, så jag gick ut för att prata i telen...

Eh, aa... Tur att man inte fick publik också! ^^
Sanera och Bini kanini gungade lite (barnrumpor).


Efter det så gick vi till Patrick. Eller okej, några timmar senare var vi där...
Vi kom dit kl 01, hehe (a) typiskt oss! Fint folk kommer alltid sent ;)

Men det är kul att man kommer ihåg något. Minns ju bara alla pinsamma saker. Pinsamt!
Jag minns att vi satt och kissade i lekparken och att vi fick publik. Jag minns att vi kissade mitt på en gångväg (varför alla dessa offentliga platser?), jag minns också att jag inte riktigt minns vilka jag hälsade på när vi kom till festen. Minns även att jag inte har en aning om hur länge vi var där, och vem som följde med vem vart när och hur... (eh?). Men framförallt minns jag detta; "Du får inte spy ner för balkongen, om du ska spy får du spy här *pekar på en grill*". Jag; "Eh, här? *pekar på grillen*". "Ja, där...". Och så spydde jag.... (inte lite heller).


Vaknar upp, ser ett plåster på min armbåge(?). Hjärnan går på högvarv. Det är ett zebraplåster och jag var en sekund från att säga; "Haha, har du zebraplåster hemma? Det har min syrra också!". Men något hindrade mig (tack gode gud) och bara några sekunder senare säger han att det är jag själv som har satt på mig mina plåster... Ja, ett på knäet och ett på armbågen. En jävla vurpa hade jag gjort. Hål i strumpisarna var det också. Rackarns!

Bry er inte om tuttarna i bakgrunden. Kolla mina skrubbsår! Jävla ont gör det...

Nae, nu pallar jag fan inte skriva mer. Förutom ett litet citat som jag garvade åt idag (kan bero på att jag alltid är skitskrattig när jag är bakis?). Ems: Sanera, kan inte du köra hem mig? Sanera: Jo, på ryggen... Haha okej det kanske inte var roligt (a). Eller Saneras pappa; "Jag kände en tjej som också hade såna där skrubbsår - doggystyle på grus. Behöver jag säga mer?"

Det är tur att man inte blev så full igår.
/ Slemmi.


Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

HAHAHAHA FAN DET ÄR TUR ATT MAN INTE VAR DUM.. "oj vad dum du är gånger 100000000000"!

2008-08-24 @ 19:55:19
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0