Hej mina trogna läsare

Igår var det RÖJ. Som vanligt. Denna gången var lämpmajsan och moa med också!
Riktigt trevligt ;) Sanera gjorde en bong, eller rättare sagt, min pappa gjorde den åt henne...
Det gick inte så jävla bra. Inte för majsan iaf, hon spillde. Hela tiden.
Och sedan spydde hon också. Hård kväll alltså. Inte lätt att dricka nästan en hel sjuttis själv på typ två timmar... Man lär sig något nytt varje dag! I alla fall om man testar sina gränser sådär mycket...

Drog in till Stureplan. Andnöd. Puttandes och bara riktigt jävla allmänt trångt. Skittråkigt!
Men men, det är bra att majsan kommer ihåg den upplevelsen. Och att hon kommer ihåg att hon blev stoppad av vakter. Skitbra majsan. Bra jobbat ;) Och så träffade vi sötis Binikanini när vi skulle hemåt! Alltid lika snygg! Världens snyggaste skor. Sexy!

Ikväll är det kräftskiva i nynäs. Får se hur det går. Skulle gissa på att det kan bli en ganska vild kväll. Vi får väl se ;)

Hörs säkert imorgon era sexy suckers! (Om jag inte blir för bakis).
/ Slemmi signar ut, nykter. Än så länge...

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

hahah ame ja!!

lyx!! själv fick man betala sina själv.. böhö:(....

2008-08-09 @ 18:40:04
Come and get me: http://hellokittysexypommeryprincess.blogg.se/
Jag har bajsat: bini

haha sötis!!

varför ska du inte med till matilda imorgon???

2008-08-10 @ 18:41:23
Come and get me: http://hellokittysexypommeryprincess.blogg.se/
Jag har bajsat: bini

UPPDATERA!!!!! <33<33

2008-08-10 @ 18:50:44
Come and get me: http://hellokittysexypommeryprincess.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0