Hello alla sexy ones

Igår var det kräftskiva. Tur att vi har tur med vädret.
Och tur att vi inte var typ 4 timmar sena...
Tur att vi kollade ordentligt hur man åkte.
Tur att vi visste vad stationen vi skulle av på hette...
Jag: Eh, stannar den här bussen vid någon station som börjar på stor-någonting?
Chauffören: Stor..?
Jag: Ja, du vet stor-någonting, alltså det börjar på stor och sen kommer något efter..(?)
Chauffören: Hm, nej. Ingen station med stor-någonting...
Jag: Okej, men sol-någonting då?
Chauffören: Eh, menar du Sotholmen?
Jag: Jahaaaaaa! *pinsam tystnad* eh, tack... *sätter oss längst bak i bussen*

Tur att Sanera inte strippar på bussen. Tur att det var första gången ^^
Tur att det inte regnade så mycket...

Tur att vi inte hörde några tjejer utanför toaletten ha det mest udda samtalsämnet ever; killar. kalsonger. fartränder. No comments på den alltså.
Tur att vi inte fick skjuts på moppe. Tre personer. Tre onyktra. 90 km/h på nynäs-vägen. Nära-döden-upplevelse. Det var längesedan jag var så rädd! Hann precis till bussen. Tur att chauffören är grym på att köra iaf och att inga olyckor förekom. Tack ska du ha!

Efterfest i trånkan. Två redan deckade när vi kom. Ems, Sanera & anonym. Hahaha, världens party ;) Speciellt med tanke på hur Sanera mådde, måste varit världens rave-fest i hennes huvud alltså ;) "Nej, du får inte hoppa från balkongen!".

/ Slemmi.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0