Rackarns bananpitt

Bananpitt - det brukar min mor säga när hon blir irriterad.
Och nu säger jag bananpitt för att jag är SJUK!
Jag vill spola tillbaka tiden, vill inte må såhär dåligt.
Trodde det skulle vara en mild liten förkylning,
men nej(!) jag åker på VÄRSTING förkylningen.
Du är skyldig mig för det här!


Slutnera i egen hög person. (Notera ordet hög...)

Vi har legat i min säng, kollat på Sex and the city-boxen som vi lånat av snälla Bini. Legat och ojat oss över att vi har så ont överallt och alla problem vi har. Och att jag är sjuk, om ni har missat det. Jag är faktiskt en sjukling - for real. Inge småpotatis här inte...

Nu är det nattinatti för mig, ciao!
/ Slemmi.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0