Seeeg

Jag är fortfarande skitseg. Och sjuk.
Har blivit smittad av en jude. Nyser 24/7 och tror nog jag har feber också.
Det var en risk jag var villig att ta dock, så lite får jag allt skylla mig själv!
Vi hade skoj igår iaf, haha.

Sanera & Ems är som vanligt jävligt sega.
Äter brie och väntar på My (dock var vi faktiskt klara innan vi högg in på brien, ovanligt - utan att vara ironisk!), sedan mötte vi henne vid tåget kvart över 23. PARTYYYYYYYYYYYYYY!
Självklart börjar riktiga "fekken" när vipermajsan kom (aka lämpmajsan).
Drog ut till Länna. Mitt i skogen. Trevligt dock ;)

När vi kommer dit;
Hagge: Nämen tjeeeeeena, fan vad kul! *kram*
Majsan: Hehe, eh hej... *kram*
Hagge: *Kliar sig på huvudet* Eh, nu blev det lite pinsamt... *smyger iväg långsamt och diskret*
HAHAHAHAHAHAHAHAHA - internt.

Jävla telefonterror på natten alltså.
Tim: "Jaha, vill du att din vän ska bli våldtagen eller?"
Ems: "Nej, men jag kommer om 20 min och möter er".
Tim: "Det kan hända jävligt mycket på 20 minuter!"
Ems: "Okej, jag är där om 10, hejdå".
Tim: "Alltså, det kan hända jävligt mycket på 10 min, vill du att hon ska bli våldtagen?"
Ems: "Men det är det snabbaste jag kan ju..."

Överdrift? Vad är det...?

Sovdags.
/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: LÄMP-Majsaaaaaan

HAHAHAHAHAHAHAHAHA xD Klockers sexyy! hahahaha

2008-08-18 @ 09:16:48
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahahaha eller hur ;D

2008-08-18 @ 10:22:35
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0