Skitväder

Välkommen till Sverige - där det ALLTID regnar. Typiiiiskt svensk sommar!
För ja, det är faktiskt fortfarande sommar, det är ju bara början på augusti.
Kräftskiva ska hinnas med innan regnet får ta över helt!

Och nu har hårsarn lämnat mig för att åka till Arboga i fyra dagar. Hårsarn Sanera alltså.
Var med Katti en stund idag. Det är alltid lika trevligt när vi ses, för då hinner vi "catcha up" allting vi har missat när vi inte har hunnit umgås ;)


Jag och Katti.

Nae usch vad det är varmt här inne! Och iskallt ute. Vad fan ska man göra?
Finns ju inget att göra när det regnar heller... Så jävla boring!
Aja, det får väl bli allsång då. Fast egentligen vill jag inte.
Lite brie kanske räddar situationen (a)

/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Jotack, det är jävligt snart! Är inte lite nervo alltså ;P

Men du måste ju kirra det där nu Ems ! Fan fatta skönt när man har körkortet, guld!

Aa håller med dig, jävla skitSverige. fast fan den är bra väder utanför mitt fönster nu :D grymt!

Puss <3

2008-08-06 @ 10:06:39
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Fan vilken snygg brud den där Katti verkar vara ;)

2008-08-06 @ 13:35:17

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0