Sorry

Det är tur att jag är så jävla positiv (a).

Nu har jag iaf målat mina naglar med mitt nya lila supersnygga nagellack.
Som jag har letat efter i tusen år ^^
Har inte lyckats förstöra det än *peppar, peppar...*
Dagens planer - vinna över förkylningen.

Förresten, visste ni att jag fyller år snart? Ca. 3½ vecka kvar bara!
Hihi, party party... Kul att jag tänker på party när jag är halvvägs ner i graven ^^
Men jag gräver mig uppåt igen. Tagit 2 alvedon och druckit 2 koppar te än så länge.
Wish me luck!

/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Emmi joinar 19års klubben :D

2008-08-18 @ 13:47:49
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0