"Tjejer, släpp handväskan!"

Eh, ja. Tillbaks från Norrköping igår. Jävla hårsigt var det.
Kom dit. Utlandsvärme. Svettades som två hårsare.
Sjääääälvklart finns ingen dusch. Ingen toa heller.
Det var tur att man inte svettades eller behövde en toalett. Jävligt tur.
Annars hade det gått utför...
Det första vi ser är Martin som tejpar fast Oscar mot ett träd. Där började det gå utför...
Efter det blev Martin fasttejpad. Två gånger...


Det var ju också tur att alla hade varsin säng och att vi slapp sova fem personer i 3 ihoptryckta sängar. Jävla tur det, för annars hade man ju svettats som judar. Och det var ju tur att vi allihopa var nyktra 24/7. Och det var ju tur att man inte var trött en enda gång...

"Var är chicksen?"
"De slaggar..."
"Vafan fortfarande? *Uppför trappan* Alltså ni är ju fan efterblivna!"
Ems och Sanera: "Mmm...."

Det var tur att jag inte är rädd för sjögräs och det var tur att vi inte åkte båt i hundraåttio som höll på att välta. Det var tur att Sanera inte blev jagad av en geting inomhus och missade det största bordet någonsin och fick ett feting blåmärke på låret. Jävligt tur.

Sanera: *Piiiiiiiiiiiiiiiiip!*
Oscar: Vad fan var det som lät?
Ems: Sanera...

Och det var ju tur att vi tog en powernap första dagen och att några judar fick för sig att busa på fyllan. "Det är tur att man inte haft sönder judens firmabil iaf...". Det var ju tur att de inte tog taxi för 400 spänn och rullade ett däck genom hela Norrköping och inte var tvungna att ta bussen tillbaka när hjälpen fanns hos grannen. Och det är ju tur att man inte är rädd för getingar. Jag och Sanera måste ha spillt ut minst halva dunken genom att bli jagade av hårsargetingar ^^ Det var ju tur att jag inte hittade en fästing på mig när jag kom hem, jävla hårsare...


Och det som var mest tur var ju att vi inte skrek på tåget hem och att alla inte glodde som judar på oss. Det var tur att jag och Sanera inte slängde oss på gubbarna som satt brevid oss för att det var en geting vid vårat fönster. Och det var ju tur att jag inte dödade den mot glaset med min almanacka så att det ekade i hela vagnen. Och det var ju tur att tanten bakom inte satt och asgarvade... Nae, det är tur att man inte är rädd för getingar.

Det är tur att man inte ska festa ikväll igen med Slutnera. Det hade gått jävligt mycket utför ;)


/ Slemmi signar ut, slut!

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

FAN vad det gick utför. schysst bild jag ahr ifrån söndagsmorse... tack slemmi & juden.

2008-08-04 @ 17:14:42
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0