Tur att hon är så smart

Hon print screenar en pop-up ruta till mig där det står att hon måste uppdatera till Internet Explorer 7 (på engelska dock), och så blir hon totalt galen och fattar inte varför ingenting fungerar som det ska. Jag vet inte, men i sådana lägen brukar jag använda min vän hjärnan men jag tror inte Sanera riktigt har hajat det än. Ändå kallas hon för "hajtäck"-Sanera (dock kom vi på det nicknamet med en gnutta sarkasm).


Ja, ibland har man ju lust... Haha ;)

Men... Jag tycker om henne ändå, om hon inte lät hjärnan vila så ofta så skulle jag ju inte få garva lika mycket. Så man får ju se det från den ljusa sidan ;)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

ditt fel att allt ser cp ut nu! :@

2008-08-21 @ 22:35:53
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0