Visste ni att svett kan kittlas?

Står och tittar på när Sanera sitter inne på FB (facebook ^^),
känner hur det kittlar till på gäddhänget och får lite smått panik
i tron om att det är ett äckelkryp, och försöker slå bort den med handen.
Blir ju dock bara blöt...? Min hjärna går på högvarv tills jag inser att allt är
som vanligt, jag svettas som 347 judar.

Japp, min svett rinner från armhålan ner på armen. Fräscht.
Det bästa är ju att jag nyss duschade. Så jävla mysigt.
Nu blir det SATC-boxen med Slutnera (som är SKITSNABB på att svara på sms).

No ironi to the people!
/ Febrig Slemmi.


Some sexy shit
Jag har bajsat: sQin

HAHAHAHAHAHHAAH!

Läckert! :D

2008-08-18 @ 15:41:16
Come and get me: http://sqin.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0