Bakissöndag

Ja, igår var det bakissöndag. Och idag är det måndag. Jag vet. Nästan.
Det känns som helg idag. Varför vet jag inte.
I lördags: Ems & Sanera förkrökar. Kommer sist som vanligt.
Vi var dock iordning fixade i tid denna gång! Det bara drickandet som gick segt.
Tills vi började med "jag har aldrig"........



Var ensam hemma hos Danbanan idag. Städade hela hans lägenhet.
Dammsög & skurade. Och städade skitiga badrummet. HÅR från ägarna innan. ÄCKLIGT!

Färgade nyss håret på syster. Blondt igen. Själv ska jag färga rött ;)
Nae, nu ska jag gå och ladda inför PB!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahahahahahahaha du menar lördag ;)?

2008-12-01 @ 21:39:20
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

HAHAHAHAHHAA JA!

2008-12-02 @ 12:39:00
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0