Min mamma är bäst

Hon går (hon kan inte ta bilen eftersom hon har sippat lite vin) till centrum i regnet, för att handla en powerking till mig! (Som hon faktiskt glömde att köpa till mig förut idag när hon var på affären, trots att det var det första jag sa att hon skulle handla...) Är hon inte världens snällaste och underbaraste mamma? Och så ska hon såklart handla lite godis (a) hihi!



Min pappa blev så inspirerad av Anna Skipper idag att han bara köpte hem naturgodis?! Min pappa äter mer godis än... ja, jag vet inte vad, han är iaf största godisgrisen i vanliga fall! Och just denna dag väljer han att köpa naturgodis istället - just denna dag då jag är sjukt sugen på godis! Illa.

I vilket fall som helst, min mamma är helt klart bäst. Tack mami! I love you! <3
Självklart älskar jag dig i vanliga fall också, även när du inte går ut i regnet för min skull ;)

/ Ems. 

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0