Första inlägget...

Hallå där!
Oj, vad jobbigt det här var då! Har ingen riktig koll på vad jag gör, så för tillfället ser min blogg rätt så trist ut.. Katti har lovat att hon ska hjälpa mig med detta senare, så det hoppas jag att hon gör :)

Jag har så mycket att berätta, så jag blev sugen på att skaffa en blogg! Får väl se hur ofta jag skriver här (a) hehe.. Nej men jag tänkte börja med att berätta att jag lyckades med teoriprovet förra onsdagen! Så himla skönt :D Jag har gjort det en gång tidigare, då jag fick 51 poäng, och man skulle ha 52 för att få godkänt. Så typiskt! Men hade iofs bara pluggat i två dagar innan, så jag tycker det var rätt starkt jobbat ändå (a).. Den här gången fick jag dock 56 poäng, vilket räckte gott och väl! Så snart blir det körkort :D Ska ju bara börja övningsköra först....

Och idag fick jag även tillbaka matteprovet som jag gjorde direkt efter att jag skrivit teoriprovet förra veckan. Trodde det gick åt helvete eftersom jag knappt hade pluggat, och hoppade över de tre sista uppgifterna på provet, hihi.. Men jag fick VG! Helt otroligt vilken tur man har ;)

Nej, nu måste jag faktiskt skutta in i duschen, har ju varit och tränat idag :D *duktig*

/ See you later alligator. Ems

Some sexy shit
Jag har bajsat: Kungen

Haha, Gallanbrallan, var det de bästa du kunde komma på? ;) Vi får väl se vem som tar körkort först, Gl&Hf lillen (a)

2008-02-19 @ 16:50:50
Jag har bajsat: Catrin

Den e ju skit najs ;D

2008-02-19 @ 17:05:54
Come and get me: http://wiiho.blogg.se/?c=1203022448
Jag har bajsat: Gallanbrallan

"Kungen" aka Nollan: JAG SKA TA FÖÖÖÖRST :@

2008-02-19 @ 17:49:23
Jag har bajsat: Katti

Så fin så fin :)

2008-02-19 @ 18:02:33
Come and get me: http://katjanathaliawall.blogg.se
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hihi, javisst!

2008-02-19 @ 18:06:34

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0