Godmorgon!

Godmorgon på er, hoppas ni har sovit lika gott som jag har :)

Satt nyss och skrev ett inlägg, men råkade självklart(!) trycka på fel knapp så allt försvann...
Jaja, har precis ätit frull och borstat tänderna, sitter och kollar på Vakna med The Voice, och Frida var med idag och sjöng en riktig sommarlåt, så nu längtar jag extra mycket efter sommaren och har lust att ta på mig en kjol och pumps :D Men det är nog lite för kallt för det än, tyvärr..

Nae, nu måste jag lägga på ett kol, ska klä på mig och tvätta håret, det vore nog ett plus. Ska till läkaren idag ju, har tid kl 9 (än har jag inte lyckats glömma!) Måste springa till bussen 8.30 för att hinna, så vi höres ;)
Hoppas ni får en bra dag!

image10

Puss och kram / Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Nu vaknade jag :) måste hoppa in i duschen. Hoppas allt går bra hos läkaren =)

2008-02-20 @ 08:59:04

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0