Godnatt

Snart är det sov dags för min del! Eller nej, inte snart.. Kollar på Grey's Anatomy just nu, jättespännande! Och efter det ska jag se Fråga Olle och Girls of the Playboymansion - så jävla bra :)

image12

En liten lista innan jag lämnar er igen för mina tv-program ;)

Dagens humör: Glad, men trött
Dagens borde: Övningsköra
Dagens frisyr: Utsläppt, men nu i hästsvans
Dagens klädsel: Tiger of Sweden jeans, svart trekvartärmad tröja från H&M, vita strumpor
Dagens planer: Ja, det var väl att gå till läkarn och banken
Dagens materiella vill ha: Nya skor
Dagens längtan: Efter Kimmieboy ;)
Dagens fundering: När blir det körkort?
Dagens beroende: Tv-programmen
Dagens tråkigaste: Skolan
Dagens personer: Tjejerna i klassen
Dagens roliga: Girls of the Playboymansion
Dagens låt: Lazee - Rock away

Enjoy, gott folk ;) Imorgon är en ny dag!
Hoppas bara det blir lika bra väder som idag - om inte ännu bättre, eller hur? :)
Godnatt / Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: anja

Godmorgon.
Hoppas du får en bra dag, kram kram

2008-02-21 @ 10:23:00
Come and get me: http://justsweet.blogg.se
Jag har bajsat: Heidi

Girls of the Playboy Mansion, kan bara hålla med. De är så himla bra! : )

2008-02-21 @ 16:21:35
Come and get me: http://lillhedda.webblogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0