Good morning!

En ny dag att se fram emot - det är ju fredag ffs! Woho!
Är på relativt bra humör idag känns det som, så jag hoppas det håller i sig :D
Jag måste dock säga att jag egentligen är på tok för trött för att skriva här just nu, haha!
Sitter och kollar på Vakna med The Vocie, som jag alltid gör fast jag inte har tid till det..
Idag ska jag övningsköra igen :D Vad ska ni göra idag?

Dagens lista

Dagens humör: Bra, än så länge
Dagens mående: Just nu - liiite stressad (a)
Dagens borde: Öh..?
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens klädsel: Mörkblå Nudiejeans och svart t-shirt från Guess
Dagens planer: Övningsköra, kolla på projektredovisningar, äta godis
Dagens materiella vill ha: Skor, som vanligt...
Dagens längtan: Efter körkortet
Dagens fundering: När är det fest?
Dagens beroende: Godis
Dagens tråkigaste: Att gå upp tidigt
Dagens roligaste: Att övningsköra
Dagens middag: Inbakad kassler
Dagens låt: Ingen än så länge ;)

Nae, nu måste jag stressa iväg, igen...
Men jag uppdaterar senare idag, som alltid ;)

Hoppas ni har en bra dag!
/ Ems.



Some sexy shit
Jag har bajsat: Pierre

Japp, jag har lagat middagen :) Är inte heller så förtjust i så där stora tomater, ska vara den mindre varianten, cocktail-tomaterna. Dem är goda! :)

2008-02-22 @ 08:25:21
Come and get me: http://c2oo.blogg.se
Jag har bajsat: sara

sitter också o tittar på vakna med the voice, slappt..

2008-02-22 @ 08:40:30
Come and get me: http://littlenova.blogg.se
Jag har bajsat: bellsaan

hur visste du att jag satt vid datan:P???

2008-02-22 @ 14:51:40
Come and get me: http://bellsaan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0