Hit och dit..

Har precis varit på apoteket med mami för att hämta ut min behandling mot acnen, som förövrigt är nästan helt borta, men fick ordination om att ta tabletterna ett tag till för att förhindra uppkomsten av det igen :) Vi gick in på ICA en snabbis också för att köpa det allra nödvändigaste (det slank även ner ett paket digestivekex, hihi) och det som behövs till dagens middag - ugnspannkaka! :D

image11

Innan dess satt jag och kikade på tjuvlyssnat.se, mycket kul på den sidan! Se här:

Två killar ~17 sitter brevid varandra på en buss, det är mörkt och snöar kraftigt utanför bussen.
Kille 1 (fundersamt): Alltså, varför snöar det alltid mest under lyktstolparna?

Hahaha, bright guy ;) ^^

Hoppas ni får en trevlig eftermiddag/kväll :)
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Haha :) fyfan va smart ..

2008-02-20 @ 17:23:24
Come and get me: http://katjanathaliawall.blogg.se
Jag har bajsat: Mimmi

Det där såg gott ut!

2008-02-20 @ 18:51:01
Come and get me: http://bubbelsnubbel.blogg.se
Jag har bajsat: you know who!

När får man se en bild på trosor istället? :D

2008-02-20 @ 20:21:02
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Haha, kimmie du är ju för rolig ;) Vi får väl se om jag lägger upp några trosor, läs varje dag så kanske jag bjuder på en bild ngn ggn ;)

2008-02-20 @ 21:51:41
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0