Kvällskvisten

Jahapp, nu har snart denna dag tagit slut.. Imorgon ska jag till läkarn klockan 9, kommer säkert lyckas glömma bort det för jag hade totalt glömt bort det innan mamma påminde mig nyss (a) Ska dit för att visa upp mitt ansikte, fick jättemycket acneutslag för snart ett år sedan. Led så mycket av det att jag fick tabletter och en salva som jag hållt på med i ett par månader nu, och har blivit mycket bättre :) Så får väl se om jag kanske kan sluta med det nu..

Snart är det Gossip Girl, det går ju bara inte att missa! Har du inte kollat på det än tycker jag du ska börja med det, det är aldrig försent ;)

Undrar om man ska till banken imorgon efter skolan kanske..? Skulle behöva byta ut mitt bankomatkort, det fungerar ju för fasen inte överallt! Jättestörande när man har stått i en lång kö och väntat, och när man väl kommer fram så fungerar inte korthelvetet! Nej, det är nog bäst att jag går till Swedbank och tar itu med detta.

Nu börjar Gossip Girl, kommer nog inte sitta här efter det eftersom jag ska kolla på I huvudet på Gynning då ;)


En bild på mig och Katti, som gjorde min bloggdesign ;)

Have a nice evening!
Ciao

Some sexy shit
Jag har bajsat: Tobias

svar: man kan inte vara bra på allt ;)

2008-02-19 @ 20:07:40
Come and get me: http://grymtroligperson.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0