Nyduschad

Kom precis ut ur duschen, jag fnittrade lite för mig själv när jag satt där i badkaret..
Upptäckte nämligen att jag fortfarande har kvar blåmärken på benen efter en kväll på krogen för typ två veckor sedan, haha! Jag ska berätta hur det gick till så ni inte tror att det var några konstigheter ;D

Det var såhär att jag hade satt mig ner i en soffa för att byta skor med Katti (fick lite skavsår framåt småtimmarna) och hon har en storlek större än mig så de var riktigt förstora på mig = jag kan inte gå i de.. Framför oss står ett litet bord och så finns en pall, preciiis framför mig, så kommer Danbanan fram till mig och tar tag i båda mina armar och ska dra upp mig på dansgolvet, jag hinner inte ens säga att jag inte kan gå förrän han dragit tag i mig så att jag snubblar över pallen och ramlar xD hahaha!

Nej, nu ska jag föna håret och fixa mig lite ;)
Det är ju freeedag!
Vad ska alla göra ikväll?

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Fanny

hehe ,så kan det gå:P
kika gärna in min blogg om du har tid och lust!

2008-02-22 @ 13:03:34
Come and get me: http://fannygil.blogg.se
Jag har bajsat: Katti

Haha du är så klantig så :) Jag ska kolla på lets dance såklart och skicka sms till dej :D

2008-02-22 @ 19:53:08
Come and get me: http://katjanathaliawall.blogg.se

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0