Allsång på Sanera... oj, menar Skansen

Idag, närmare bestämt kl 20 på kanal 1, var det Allsång på Skansen, klassiker. Kul? Nja. Men Sanera skrek. Som en fjortis. Och kallade mig emo. Hellre emo än en fjortis som skriker efter EMD ;)

På tal om ingenting, nu är det Sex and the city på 3an. Säkert ett avsnitt jag redan sett. Men vad gör det? Det tål ju att ses alltför jättejättejättemånga gånger. Sjukt bra serie! Och filmen ska vi inte tala om - bäst!

Och dessutom tog jag en låååång promenad med min vän Sanera. Juden. Fan vad judigt. Hon slutar aldrig att prata. ALDRIG. Men man kan ju inte låta bli att älska människan ändå. Hard to believe? Kanske. Men jag är i en klass för sig, för jag har stått ut since 1995, det ni! ;) Det skulle man aldrig klara om man inte gillar juden så förbannat mycket. Och ja, jag pratar om dig Sanera. Du är jude. Hihi!


I vått och torrt. Mest vått. Hahaha!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahaha aw min jude vän :D ja & i choklad sås & grädde (A)

2008-07-01 @ 23:36:13
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: lisen

hahaha jag har stått ut med henne i 15år.. DET DU;)

2008-07-02 @ 00:57:24
Come and get me: http://liiiseen.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0