Baka är nog inte min grej

Jag och min syster ville ha något gott att smaska på. Så vi bestämde oss för att baka muffins. Jag insisterade på att vi skulle göra chokladmuffins, men hon ville ha vanliga. Så vi tog hälften av smeten var, så kunde vi göra den smaken vi ville ha. Och jag gjorde mina chokladmuffins. Var så jääääävla sugen...

Sen när de äntligen var klara så gav jag en till Danbanan, och han tog en tugga, sedan väntade han på att jag skulle smaka. Och jag tog en tugga. FYFAN säger jag bara. Äckligaste muffinsen någonsin! Bläääää. Smakade verkligen INGENTING. Typ mjöl.

Ibland ska man lyssna på sin syster...

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0