Gallanbrallan = trött som en jude

Ohyeah. Jag är trött. Ovanligt? (a) Hihi.
Trött som en jude. Negerjude. Öh...
Igår var det öööööös. Fullt ös, närmare bestämt ;)

Dagen började såhär: Ems & Sanera åker in till staden, möter upp Saneras pappa. Småshoppar. Tittar på klockan, oooj... Rusa hemåt, handla, fixa och greja till kl 20. Då gick vi till centan och blev hämtade av Taximajsan. Så körde vi runt i halva Sverige innan vi kom på ett bra matställe, som alla tyckte om och som vi alla var sugna på. Det var INTE helt lätt ska jag säga... Vi fick mat vid 22-nånting, hungriga som judar tryckte vi i oss maten snabbt, började föra och sminka oss. Vi kom till festen ca 01.30. Eh ja... Fint folk kommer alltid sent!


Senast (på midsommar) gick det också rätt vilt till.

Påvägen dit:
Sanera; "Jag är inte full". Snubblar som en jude. Stukar nästan foten och häller ut halva groggen. Nej nej, Sanera, du är inte ett dugg full. Bara så full att jag fick tvinga dig att spy. Men sånt händer ju även partyeliten ;)

Anonym vid ölspill över hela badrummet: "Okej, ingen lämnar rummet". Tork, tork med badrumsmattan. Majsan garvar som en jude. Vi kryssar mellan de båda badrummen, folk: "Eh, vad håller ni på med egentligen, först var ni där nere på toa och sen gick ni direkt på den där uppe?" Majsan: "Eh, alltså det var kö där nere". Folk: "Men ni hade ju just varit på den toan?" Majsan: "Jahaaa..." Och går därifrån. Hahaha!

Igår fick vi även bevis på att Taximajsan även är lämpmajsan, hon lever upp till sitt rykte. Vågat! Moahahaha! Hon har även lämnat sin bil här på min parkering. Vågat! Men hon lämnade dock inte bilnyckeln, attans ;D

Vi fick också bevis på att en viss jude alltid deckar ;) höhö!
Och vadet med Sanera är filmat, så det kommer upp på facebook inom kort, moahaha!

/ En trött Ems signar ut, slut.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

mohahahahahahah! faaaaaaaaaaan vad kul det var igår, "jag är inte full" (a)

2008-07-05 @ 22:39:11

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0