Godmorgon Sverige

Inatt skruvade jag ned min gardinstång. Duktig.
Jag vill börja målaaaaa. Höhö.
Har bara taket kvar att tejpa nu :D
Om ni undrar vad fan jag snackar om, så ska vi renovera mitt & syrrans rum. Inom kort.

Slemmi har blivit besatt av partydemonen. Enligt Sanera. Det är hon som är sjuk. Inte jag.
Hon säger att hon gjorde värsta exorcismen på mig och drev ut min tråkdemon. Ehm...
Hon är nog frisk. Som en judeeee! ;)


En jude. Eller förlåt - partyjude of course.

Och hon kommer hem imorgon :D iiiiiiiiiiihihihihihihihihi sexy!
And... You are going down bitch, if you know what I mean ;D mohahahaha... *internt*

See you when I see you, (baxat från Rachel Ray, leeeen).
Eller som woodhillungarna säger: FKB - flippare kör bara. HAHAHAHA!
/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahhahahhahahahahahhahahaha :D

2008-07-11 @ 21:27:40
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

hahhahahhahahahahahhahahaha :D

2008-07-11 @ 21:27:48
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0