Jävla kärring

Sanera den lilla KÄRRINGEN försökte lura i mig att alla hennes tåg från landet var inställda idag pga olycka. Först så tänkte jag: "Haha, hon försöker lura mig igen, den jävla kärringen (det är nämligen inte första gången hon luras om såhär allvarliga saker)". Men hon gav sig aldrig, så då tänkte jag istället: "Fan, det kan ju vara sant, när har det någonsin gått bra för den där kärringen liksom?"

Efter typ en kvart, när mitt blodtryck har gått i taket och jag sitter helt blickstilla, har precis beslutat mig för att inte äta på hela dagen för mitt humör sjönk som en sten i havet - DÅ säger kärringen att hon skojar........

Nu ska jag äta frulle. Jävla jude ;p
/ Slemmi.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0