Judeeeeeeeeeee

Eh hello sexy, drag i helgen eller? Skoja inteeeeee!
Ems & Sanera var ju i farten ;) Under täckmantel dock, våra nya nicknames Slemmi & Slutnera. Bara så ni vet. Egentligen är det topphemligt, men eftersom de flesta som läser min blogg är trogna läsare så måste jag ju bjuda på den ändå. Lite vip är ni ju faktiskt ;) (Alla utom Danbanan). Höhö!


Beijer är en vampyr. En blodsugande (läs skeppande) vampyr på Sensation White (eller Black?) 2009, under täckmantelnicknamet Stig Helmer. Så se upp alla "to-be-at-sensation-people year 2009".

Fredag: Fint folk kommer alltid sent. Drog på partaj cirkus 1 på natten? Om inte senare. Hahaha, vi är så JÄVLA bra! Det är bara Slemmi & Slutnera som lyckas ;) "Alltså vafan, ni kommer typ alltid klockan 5 på morgonen! Och så blir ni sura för att folk deckar... Eller jag menar går och sover". Sagt by Anonym.

Lördag:
Slutnera och Slemmi gör det igen - anländer to the party mitt i natten. Var det 03.00 eller 04.00? Fint folk kommer alltid sent, som vi brukar säga. "Jo, men det finns väl en gräns för det också...?" sagt by Anonym.

"Eh just det, jag kanske ska säga det här innan vi går in.. Eh, hans flickvän är där." Sagt by Danbanan, den smarta. Han hade hoppats på catfight, men icke. Han får aldrig som han vill, stackarn ;) Eller ja, det blev ju en liten fight på hemvägen...

Today:
Ems och Sanera sitter och pratar om en tripp till Gotland.
Slutnera: Men... Kan man inte åka bil dit?
Ems: Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha! *tårarna sprutar som judar*
Slutnera: Eh, jag menade en sån bil som går på botten (a) ^^
Ems: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Slutnera: Fan, jag skulle gått på historielektionerna...
Efter ett tag, Slutnera: Eh, oj jag menade geografin, såklart...

Sanera sitter och kikar på bilder på facebook...
Slutnera: Fyfan! Han ser ju ut som en påskkärring, typ...


Judar. En helt vanligt söndag. Judigt? Eh ja! FFS ;) Eller fkb...

Nae, nu är det movietajm med Sanera & hennes madre. See you when I see you...
/ Slemmi signar ut, slut!

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahahah den anonyma jäveln hade JÄVLIGT många citat som nu jävlar ska krigas emot (6)

2008-07-14 @ 14:09:51
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0