Judeneger

Och så börjar vi om igen.... ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!

Sanera & Ems gör världen (eller iaf skogås) faaaaarligt ;) ^^



Saneras kommentar för 3 sek sen: "Jag vet någon som kommer spy ikväll igen". Hahaha!
Saneras kommentar för ca 10 min sen: "Och jag ska sova hemma ikväll, vad jag än säger!".

Första klinken (läs klunken) tar emot. Men nu kör viiiiiii!
It's a bag in box, it's a bag in da box! (8)
Ge mig ett bag - BAG - ge mig ett in - IN - ge mig ett da - DA - ge mig ett box - BOX!
Vad blir det? BAG IN DA BOX! Var e boxen? Häääär e boxen (hemma hos Ems och blir uppdrucken av Ems aka Slemmi och Sanera aka Slutnera. Höhö! ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS! ÖÖÖÖÖÖÖÖS! ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS!

Ni fattar va? ;) ÖÖÖÖÖÖÖÖS!
/ Ems och Sanera singar ut, sippandes på en booooox, bag in box ;) ööööh! s....

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0