Onsdag

Ja, idag är det onsdag Dan, inte igår.

Idag ska jag till Farsta C med min vän Mary.
Vi ska handla present, till Pillis the grillis.
Eller Pilla med snygg frilla. Så fint som Tom brukade rimma.
Eller jag kan nog inte rimma lika fint.....

Jag tänkte gå ut utan att tvätta håret.
Mitt hår såg ju ändå helt okej ut.
Inte så jättefint, men helt okej. Totally fine. In english.
Eller inte! Efter några tittar i spegeln har jag beslutat mig för;
att det är INTE okej. Emmi det är verkligen inte okej.
Man kan inte visa sig ute sådär. Nej.
Så nu ska jag skynda mig och tvätta håret.
Ciao!

/ Slemmi. Jag har fått en dator, mihi.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0