Today is a new day, fast nu är det ju kväll...

Eh, idag... Har jag varit på en prommis med Bini, Hello Kitty (och alla hennes andra namn som jag inte kan ordningen på) och little Sanera. Vi prommade till Saneras mamis jobb, i trånkan. Yeah! Saneras mamma <3 Kitty.


Vem kan motstå denna sötis?
Mamma Bini måste vara väldigt
stolt över dig Hello Kitty! :D


Efter det gick jag hem och åt middag. Tacos, mums. Sedan upp till Sanera & Annskutt, som precis hade mördat en fet spindel. När Saneras mamma kom hem tvingade hon mig att ta bort boken som spindeln låg under, och när jag väl hade gjort det (och insåg hur stor och äcklig den var) så skrek hon: Släng tillbaka boken! Släng tillbakaaaa! Men jag var nog ändå räddast (för en död spindel), fick ju fan tårar i ögonen xD haha!

Och så kollade vi på den nya serien Eli Stone. Så jävla rolig! :D (haha, ja jag vet, jag lever efter tv-tablån). Nej ni, nu ska jag gå på toaletten och sedan ska jag fixa iordning min smått stökiga säng. Och vet ni vad det jobbiga är? Att vi bara har en dusch/toalett för tillfället eftersom vi renoverar det andra. MYCKET JOBBIGT!

Godnatt.
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Wow gott folk min hund får vara med i kändis-gallans blogg!

STOLTASTE HUNDMAMMAN EVER!!!!!!!! :D:D!!!! <3

2008-07-03 @ 05:43:57
Come and get me: http://killmesexy.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0