Update

Ingen update igår. För bakis. För trött.
Jävla röj i lördags på balkongen må jag säga ;)
Säger bara en sak; no clothes.
Och sedan får ni använda fantasin, för mer än så avslöjar jag inte. Än....

Söndagens må bäst; Sanera - sjöng som en jävla jude och skuttade runt, trots baksmälla.
Söndagens må sämst; Blondinbeijer - han hade gjort sitt. "Jag är en vampyr, suger och SPYR".
Söndagens video (snart på youtube); Blondinbeijer och Eminemdan sjunger till Takidas Curly Sue för fulla muggar.
Söndagens bild; Eminemdan. HAHAHAHA.

Citat:
Söndag - Blondinbeijer: "Dan, kan inte du suga av mig?"
Lördag - Eminemdan: "Brukar ni alltid klä upp er såhär på helgerna?" Syftar på mitt och Saneras klädval inför kvällen. Saneras svar: "Nej, vi brukar klä av oss".

Nu kommer jag inte på nå mer citat.
Och nu ska jag och Sanera följa med syster till staden för att pierca hennes lilla plupp i örat. Kuligt!
Ciao sexy!

/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

du menar rivsåren på hans rygg som du har gjort ;)? du glömde den detaljen , sexy *-)

2008-07-28 @ 22:27:09
Jag har bajsat: Gallanbrallan

nu vet jag inte alls vad du pratar om :O ;p

2008-07-29 @ 12:32:44
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Dan

eminemdan vem fan är det:S

Och snackar ni om mig så har jag inga rivsår på ryggen:P

2008-07-29 @ 14:47:04
Jag har bajsat: Gallanbrallan

där ser du sanera! ;)

2008-07-29 @ 18:26:16
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0