Upp, upp och iväg!

Nu är det dags för mig och min familj att göra Borås farligt. Och då kanske ni tänker; Varför Borås av alla ställen? Jo, för att det är nog Sveriges bästa shoppingställe, hihihi ;) Såklart, om jag åker någonstans, då är ju självklart shopping inblandat.

Så nu blir det ingen läsning för er, mina trogna läsare, förrän på onsdag/torsdag - kommer hem på onsdagkväll, så är inte så säker på att jag orkar/hinner skriva då. Men vi syns & hörs sexyyy!

Btw, somnade 3 igår, gick upp 10. I normala fall hade det varit nemas problemas, eventuellt för mycket sömn. Men eftersom jag och Sanera verkar ha bytt demoner är jag TRÖTT SOM EN JUDE!

/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahaha. vi har bytt demoner. OMG JAG ÄR TRÅKIG :( hahahahahah <333

2008-07-14 @ 14:07:34
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0