Bio igår

Var ju på bio igår med Sanera, Lisen & Elin.
Vi såg Sex and the city-filmen, skiiiitbra!
Men självklart ska jag och Sanera "förstöra" filmen (a)

Mitt i en ganska sorglig scen kurrar Saneras mage så högt att det ekar i hela biosalongen. NO KIDDING. Hon tänker för sig själv: Tur att Emmi inte hörde... Så tittar hon åt sidan, på mig, som sitter och ASGARVAR, men försöker hålla det inne för det är ju en sorglig scen. Och då brister Sanera ut i asflabb. Slutar med att både jag och hon inte kan hålla oss, utan tårarna sprutar åt alla håll (som alltid när vi börjar asgarva), sminket rinner och det börjar bli jävligt ansträngande för magmusklerna, folk skriker (tydligen? jag hörde inget men Sanera gjorde ;D) att vi ska hålla käften. Men det är fan inte så lätt när man får skrattanfall á la Sanera & Ems.


1 ½ år gammal bild på skrattmajorna.

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0