För er som vill veta...

Fullt namn: Emelie Alexandra Gallaccio.
Piercingar: I örat.
Tatueringar: Inte än.
Du samlar på: Skor!
Hur tidigt stiger du upp: Då jag vaknar.
Vad ska du göra ikväll: Fixa lite på rummet.
Vad är du allergisk mot: Ingenting vad jag vet.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händerna: Eh, nej.
Favoritserie: Prison break, såklart!
Håkan Hellström eller The Ark: Ingen utav de.
Salt eller socker: Salt.
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Ohyes.
Var du glad igår: Det tror jag nog.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nae.
Vad dansar du till: Bra musik.
Stockholm är: Fint.
Göteborg är: Inte lika fint som Sthlm(?)
Kan du sjunga: Ja, men inte så vackert.
Mer värt än guld: Min familj och mina vänner :)
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti of course!
Ett land jag vill besöka: Thailand.

Godnatt!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0