Friday night

Glömde bort att berätta att jag varit hos hudläkaren imorse också. Jag har tydligen ett brustet blodkärl(?) i ansiktet som man endast kan få bort genom laser. Spännande.

Satt nyss och kollade på Scream på tv med Sanera (typ halva), skrek som en jävla jude. Ja, jag blir skitskraj även fast det är värsta b-filmen... Råkade väcka morsan (som ligger och sover så sött i soffan brevid) med ett judeskrik - jag skriker som en galning, FYI (for your information). Vi hade myskväll (snarare svullarkväll ^^ fet som en jävla jude), med brie, godis, chips & dip, och även grillad majs och potatis. Vi är lite wierd när det gäller snacks. Höhö.

Nästa helg - Kryssning? Fekke-majsan kirrar fest? We will see. Spännande.

Nej, nu är det sovtajm för min del. Och inge mer Scream. Haha, kom precis på att filmen faktiskt heter scream och att jag screamar när jag ser den. Komiskt.



Nae, good night - sleep tight!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

HAHAHAHAHAH sööötttisss sexy!

2008-06-28 @ 00:19:23
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0