Funny bunny

Idag är det tydligen Sverige-match. Alla kollar. Eller inte alla, inte jag. Hihi.
Verkar som om man begår ett brott bara för att man inte kollar på fotbollen, folk blir ju tokiga när man avslöjar att man inte är ett dugg intresserad. Haha! Aja, heja Sverige!



Eh, idag var jag med Sanera, Bini & Hello Kitty. Hon spydde på Sanera och mig.
Hello Kitty alltså, inte Bini ;) Men det gör inget, för hon är så söt ändå, lilla Kitty! Och Bini också såklart :) De drack vin och jag drack läsk. För jag är sjuk :( Stackars mig...
Tack för den supergoda smoothien, Bini! Men jag fick ju aldrig se din sko-samling :O

Nu har jag jätteont i halsen. Trösta mig!
Knaprar alvedon som en jävla dåre, kommer väl råka ta en överdos snart. Blä.
Men en glad nyhet är att jag lagt upp bilder från senaste kryssningen på Facebook nu,
så spana in vettja!

Längtar till midsommar. Suuuuuuupa! Ohyeah.
Not alkis. Just sugen (a) (Suck-one, in english). Haha, skoja... Att du var en papegoja ;)

Eh, för trött. För tråkigt. För ont :'(
Godnatt! Ciao.
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

HAHaha.. men dom kostar bara 1300:-!!



Mina skor är i källaren typ.. hahaha.. I know...

Men lovar att ställa upp alla exakt alla tills du kommer nästa gång!! haha

2008-06-10 @ 23:41:59
Come and get me: http://killmesexy.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Jaså du, rackarns! Det var ju ett bra pris ;)



Hahahaha, jaaa Bini! Nu räknar jag med det, så du vet ;) Bara att börja rada upp dojjorna, för jag antar att det kommer ta ett år eller två ;) haha!

2008-06-11 @ 12:32:40
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0